Hoppa till innehållet

WEEKEND OFFER ENDS!

Varukorg

Din varukorg är tom

Frakt, Retur & Byten

När du placerat en order, hanteras din order inom 1-10 arbetsdagar. Vi skickar våra paket med postnord postpaket till närmsta PostNord ombud. Efter att din order hanterats tar det 2-5 arbetsdagar att få paketet levererat till ombud.
På grund av högtryck hos postnord kan det hända att paket blir försenade.
Detta är inget vi har möjlighet att påverka och därför ber vi er att ha överseende kring detta.
Har du några frågor kring din leverans, vänligen kontakta oss på Help@zloe.se
Leverans och transport: 
När du ska lösa ut ditt paket är det viktigt att du gör detta inom den avsedda tid som anges i aviseringen. Paketet går annars i retur vilket leder till att du som kund får betala en avgift på 199kr (Beloppet dras på grund av administrationsavgifter & fraktkostnader). Beloppet dras av i samband med återbetalning.
Returer:
Vi erbjuder 14 dagars returätt

Kontakta oss på Help@zloe.se så skickar vi dig en retursedel. Vi drar av en returkostnad på 99 kr vid en retur. Returen är kostnadsfri vid en ny order.

Vi besvarar ditt mail inom 3-5 arbetsdagar.

När vi har mottagit din retur, har vi en hanteringstid på 1-3 arbetsdagar. När vi har hanterat och godkänt returen får du en avisering via mail.

Dina pengar återbetalas med ursprunglig betalningsmetod inom 7-10 bankdagar efter att vi har mottagit din retur. För att din retur skall godkännas krävs det att produkterna är i samma skick så som du mottagit produkten i samt att prislappen/taggar sitter kvar på plagget.

Vi förbehåller oss rätten att dra av ett belopp som motsvarar värdeminskningen jämfört med produktens ursprungliga värde (om produkten inte är i sitt ursprungliga skick).

Om du returnerar din order efter att returrätten på 14 dagar har passerat förbehåller vi oss rätten att återbetala dig med ett presentkort. Presentkortet är giltigt i 2 år.

Har du fler frågor gällande returer, vänligen kontakta oss på: Help@zloe.se 

Byten: 

Hur går ett byte till?

1. Du går in och lägger en ny beställning på den produkten som du önskar att byta mot. När du lagt en ny beställning får du ett nytt ordernummer.

2. När du fått din retursedel packar du ner varan och skriver tydligt på retursedeln "byte + nya ordernummret”.

Bytet prioriteras och skickas ut nästkommande vardag när man mottagit returen.

När din retur kommit in krediterar vi första betalningen i sin helhet och du slipper kostnaden för returen.

 

Reklamation:

Vid en eventuell reklamation/defekt, maila oss bilderna på defekten samt ditt ordernummer på Help@zloe.se